Призначення
й використання математичних, статистичних функцій табличного процесора.
Цілі:
·
навчальна: познайомити учнів з новими
математичними та статистичними функціями табличного процесора;
·
розвивальна: розвивати логічне мислення;
формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i
робити висновки;
·
виховна: виховувати інформаційну
культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тип уроку:
·
засвоєння
нових знань; формування вмінь і навичок;
Обладнання та наочність: комп’ютери,
підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: LibreOffice Calc
В табличному прецесорі вбудовано бібліотеку функцій, до якої входить більше 300 різноманітних функцій. Усі вони для зручності пошуку поділені на групи (категорії): математичні, статистичні, логічні, фінансові, та ін.
Функція в табличному процесорі має ім’я і результат.
Є функції з аргуметнами і без аргуметнів.
Функції з аргументами розподіляються на функції:
- з одним аргументом, наприклад SQRT;
- з кількома аргументами, кількість яких фіксована, наприклад ROUND;
- з нефіксованою кількістю аргументів, наприклад MAX;
- з необов’язковими аргументами.
Аргументом функції може бути число, текст, вираз, посилання на клітину або діапазон клітин, результат іншої функції.
Урок на сайті microsoft Знайомство з Excel. Введення формул
Завдання 1.
Запускаємо LibreOffice Calc , та виконуємо завдання.
1. Заповнити клітини від А1 до А10 випадковими числами.
2. В клітини впишіть формули
- В1 написати формулу =sum(A1:A10)
- В2 написати формулу =max(A1:A10)
- В3 написати формулу =min(A1:A10)
- В4 написати формулу =count(A1:A10)
- В5 написати формулу =average(A1:A10)
Результати запишіть (значення клітин В1, В2, В3, В4, В5) в зошит та зробіть висновки.
3. Заповніть клітини від А1 до А10 одиницями.
Результати запишіть (значення клітин В1, В2, В3, В4, В5) в зошит та зробіть висновки.
4. В клітину А5 внесіть текст “Урок”
Результати запишіть (значення клітин В1, В2, В3, В4, В5) в зошит та зробіть висновки.
Зробіть висновки.
Завдання 2. Гра “Вгадай число”
- Заносимо в клітини значення
- “Гра Вгадай число” ⇒ А7
- “Початкове число” ⇒ А8
- “Кінцеве число” ⇒ В8
- “Випадкове число” ⇒ С8
- 0 ⇒ А9
- 10 ⇒ В9
- =RANDBETWEEN(A9;B9) ⇒ С9
- Змінюємо значення в клітинах А9 і В9 та спостерігаємо за клітиною С9.
Домашнє завдання. Вивчити розділ 7.2(cт.236-237). Дати письмово відповіді на питання 1-3(ст.240).
Комментариев нет:
Отправить комментарий