Урок № 37

Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.
Цілі:
ü навчальна: сформувати уявлення про синтаксис і семантику скороченої і повної форм операторів розгалуження; сформувати вміння обирати дії залежно від виконання умови, складати, виконувати, змінювати алгоритми з розгалуженнями;
ü розвивальна: розвивати логічне мислення та креативність;
ü виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Середовище програмування Lazarus,браузер.
Хід уроку
І. Організаційний етап
·        привітання
·        перевірка присутніх
·        перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне обговорення понять: сумісність типів, необхідність перетворення типів даних, функції для перетворення типів.
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Слово вчителя. Ви вже знайомі з алгоритмічною конструкцією «розгалуження» ‑ такою формою організації дій, при якій залежно від виконання або невиконання деякої умови здійснюється або одна, або інша послідовність дій. Для перевірки істинності умов і організації розгалужень у програмах у мові Lazarus призначені умовні оператори lf...Then та If...Then.-.EIse.
IV. Вивчення нового матеріалу
V. Фізкультхвилинка
VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
1)    Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2)    Інструктаж учителя.
3)    Практична робота за комп’ютерами.
4)    Вправи для очей.
VIІ. Підсумки уроку
VІІI. Домашнє завдання п. 6.4

ІХ Оцінювання роботи учнів

Комментариев нет:

Отправить комментарий